Her kuruluş, her bütçe ve her iş ihtiyacı bir-birinden farklı ve bu sebeple bulut hizmetleri sabit ve tek düzey olamaz.

Bu felsefe doğrultusunda en iyi hizmete en uygun maliyetle sahip olmak ve kullandığınız kadar ödemek için CSP Bulut iş modeli.

Bilgi Teknolojileri adına İhtiyaç duyulan yönetim, izleme ve tehtitlere karşı koyma çözümleri başta olmak üzere ihtiyaç duyulan bütün yönetilen bulut hizmetleri için MSP Bulut iş modeli.

Müşterilerimizin sadece işlerine odaklanmalarını sağlayan ve sizler işlerinizi yaparken uygulama, servis ve sunucuları güvenli ve kararlı bir şekilde çalıştırdığımız Proaktif Bulut hizmetlerini sunmaktayız.

Cloud Solution Provider

En iyi hizmete en uygun maliyetle sahip olmak ve kullandığınız kadar ödemek için CSP Bulut hizmet modeli.

Bulut Sanal makine, Bulut Yedekleme ve Felaket Konumlandırma hizmetleri başta olmak üzere bir çok bulut bilgi işlem kaynağına güvenli bir şekilde sahip olacak ve uygun maliyetlerle kiralayacaksınız.

Kiralamış olduğunuz her bir bulut bilgi işlem kaynağını kullandıkça öde yöntemiyle kiralayabilir yada 12 Ay ve 36 Ay taahüt ile ayırabilirsiniz.

CSP Bulut hizmet modeli ve Proaktif Hizmetler ile bir arada çalışmakta. İş ihtiyaçlarınız için kiraladığınız bulut bilgi işlem kaynaklarını Pera bilgi Sistemleri uzman kadrosu ile yapılandırabilir ve sonrasında bulut bilgi işlem kaynaklarını güvenli ve verimli bir şekilde kullanmaya başlayacağınız bir bulut bilgi işlem hizmet modelidir.

Managed Services Provider

Bilgi Teknolojileri adına İhtiyaç duyulan yönetim, izleme ve tehtitlere karşı koyma çözümleri başta olmak üzere ihtiyaç duyulan bütün bulut bilgi işlem çözümleri için yönetilen (MSP) Bulut Hizmet modeli.

Yönetilen Hizmetleri (MSP) ister sahip olduğunuz Yerel veri merkezinde bulunan sunucu ve servisleriniz için kullanın isterseniz CSP hizmet modelinde kiralamış olduğunuz Bulut Bulut Bilgi İşlem kaynakaları için. Yönetilen Hizmetler iş modeli bütün kuruluşların ihtiyacını karşılamaktadır.

MSP çözümleri ile bilgi işlem varlıklarınızın verimli, güvenli ve kararlı çalışmasını hedeflemekteyiz.

Proaktif Hizmetler

Sadece işinize odaklanı, sizler işlerinizi yaparken uygulama, servis ve sunucularınız güvenli ve kararlı bir şekilde çalışmakta.

Proaktif Hizmetler iş modeli CSP Bulut iş modelinde kiraladığınız bulut bilgi işlem kaynaklarını PaaS Bulut çözümleri ile birleştirdiğimiz bulut hizmet modelidir. Bu birleşme ile bulut kaynaklarınızı sürekli izlemekte onları yedeklemekte ve tehtitlere karşı koyarak güvenliğini sağlamaktayız.

PaaS bulut çözümleri Bulut alt yapımızda bulunan bulut kaynaklarıyla bir arada çalışabildiği gibi sizlerin sahip olduğu yerel veri merkezi bilgi işlem kaynakları yada bir başka bulut sağlayıcısında barınan bulut kaynaklarıyla da bir arada çalışmaktadır. Böylece sahip olduğunuz bütün bilgi işlem varlıkları için Proaktif bulut hizmetlerini sunmakta bilgi işlem kaynaklarınız nerede olurlarsa olsun onları izlemekte, yedek almakta ve korumaktayız. Proaktif hizmetler ile sizlerin sadece işinize odaklanmanızı hedefliyoruz.

Pera Bilgi Sistemleri SaaS Bulut alt yapısında çalışmakta olan RemoteApp, Kurumsal E-posta ve Virtual Desktop çözümleri Proaktif Hizmet iş modelinde sunulmaktadır.

Bulut Hizmet Anlaşması (SLA)

Pera Bilgi Sistemleri Bilgi Teknolojileri alanında kabul gören Hizmet Seviyelerini esas almış ve Bulut Hizmet ve Çözümleri için farklı seviyeler de hizmet Seviyelerini oluşturmuştur.

Bulut Destek hizmetlerimiz, bulut bilgi işlem kaynaklarınızı optimize etmenize, maliyetleri düşürmenize ve daha hızlı yenilik yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Destek hizmetlerimiz ücüncü taraf servis sağlayıcı, iş ortağı, üçüncü taraf yazılım ve teknolojileri danışmanlarını da kapsayan geniş bir eko sisteme sahiptir. Bu ekosistem sayesinde bulutta daha hızlı hareket etmenize, asıl işinize odaklanmanıza ve yerel ekibinize zaman kazandırmayı hedeflemekteyiz. Müşterilerimizin, bulutta iyi deneyime sahip olmaları için sorunu çözmeye kararlıyız.

Bildirilen destek talepleri aşağıda belirtilen tanımlamalara göre sınıflandırılır ve müdahale ve çözüm süreleri problemin tanımına ve kritiklik seviyesine göre belirlenir.

Bulut hizmetlerine yönelik Hizmet Düzeyi anlaşmaları (SLA) aşağıda listelenmiştir. İş ihtiyaçlarınız, kullanmış olduğunuz bulut hizmet ve çözümleri, kuruluşunuzun ihtiyaç duyduğu hizmet seviyesine bağlı olarak kuruluş özelinde hizmet anlaşmaları yapılmaktadır.

Cloud Solution Provider Managed Services Provider Proaktif Hizmetler
Uygulama Kontrolleri Tam İçerik Kontrolü Tam İçerik Kontrolü
Gelişmiş Teknik Destek vaka/destek hakkı müşteri özelinde yapılan hizmet anlaşması ile belirlenmektedir. Sınırsız vaka / destek hakkına sahip olabilecek, Bulut Destek Mühendislerine 7/24 telefon ve e-posta erişimi yapabileceksiniz.
Vaka Önem Derecesi ve Yanıt Süreleri Bulut Rehberlik <48 saat
Sistem Hataları <12 Saat
Erişim Hataları <4 Saat
Bulut Rehberlik <24 saat
Sistem Hataları <12 Saat
Uygulama Hataları <4 Saat
Bulut Rehberlik < 24 saat
Sistem Hataları <4 Saat
Uygulama Hataları <2 Saat
Mimari Rehberlik Temel Danışmanlık Hizmeti Danışmanlık Hizmetleri Proaktif Danışmanlık Hizmetleri
Üçüncü Taraf Yazılım Desteği Birlikte çalışabilirlik hizmeti Birlikte çalışabilirlik hizmeti
Teknik Hesap Yönetimi Bulut ve Bilgi Teknolojileri Destek Uzmanı Bulut ve Bilgi Teknolojileri Danışmanı  Atanmış Teknik Hesap Yöneticisi
Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Yerinde, Uzak, Telefon ve Eposta Danışmanlık Hizmetleri Uzak, Telefon ve Eposta Danışmanlık Hizmetleri
Fiyatlandırma CSP hizmet toplamı /2 MSP hizmet toplamı /2

SLA süreleri maksimum süreler olup en erken müdahale süreleri değildir. Uygun uzman personelin olması durumunda ilk müdahale 15dk içerisinde de gerçekleştirilmektedir.

2 Saat IT altyapısında oluşan problem altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri oluşan problem sebebi ile iş/itibat kaybına uğramaktadır.
4 Saat IT altyapısında oluşan problem altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.
12 Saat IT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir.
24 Saat IT Alt yapısı hakkında bilgi istenilmektedir. Talep edilen bilgi ve rapora bağlı olarak bu süre uzamaktadır.

Müdahale süresi Pera Bilgi Sistemlerine servis talebinin açılması ile başlamaktadır ve Çözüm Süresi de sisteme müdahale etmesi ile başlamaktadır. Üçüncü taraf hizmet, üretici ve sağlayıcı kaynaklı problemler hizmet sürelerinden bağımsızdır.