iş ihtiyaçları için en iyi bulut hizmetleri…

PiCloud Bulut Hizmetleri sunucu/uygulama ve iş ihtiyaçlarınız çerçevesinde CSP, MSP ve PaaS hizmetleri başta olmak üzere ve özel iş ve bulut ihtiyaçlarınız için alt modelleriyle oluşturuldu.

CSP

MSP

PaaS Proaktif Services

En iyi hizmeti en uygun maliyetle sahip olun ve kullandığınız kadar ödeyin.

Yönetim, izleme ve tehtitlere karşı koyma. BT adına ihtiyaç duyulan bütün hizmetler burada.

Sadece işinize odaklanın. Uygulama ve servisleriniz güvenli ve kararlı çalışmakta.

Pera Bilgi Sistemleri Bilgi Teknolojileri alanında kabul gören Hizmet Seviyelerini esas almış ve PiCloud Hizmet Seviyelerini oluşturmuştur. Bildirilen destek talepleri aşağıda belirtilen üç faklı seviye tanımına göre sınıflandırılır ve müdahale ve çözüm süreleri problemin tanımına ve kritiklik seviyesine göre belirlenir.

SLA süreleri maksimum süreler olup en erken müdahale süreleri değildir. Uygun teknik personelin olması durumunda ilk müdahale 15dk içerisinde de gerçekleştirilmektedir.

Seviye1 (2 Saat) IT altyapısında oluşan problem altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri oluşan problem sebebi ile iş/itibat kaybına uğramaktadır.

Seviye2 (4 Saat) IT altyapısında oluşan problem altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır. 

Seviye3 (8 Saat) IT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir.

CSP Bulut iş modelinde Bulut Yedekleme hizmeti özel bir talebiniz yoksa eğer dahil durumdadır. CSP iş modelinde bulut yedekleme hizmetinin kullanılması Seviye3 olarak belirlenmiştir.

Müdahale süresi Pera Bilgi Sistemlerine servis talebinin açılması ile başlamakta, Çözüm Süresi de sisteme müdahale etmesi ile başlamaktadır.

CSP Bulut Hizmet Modeli

Bulut Sanal makine, Bulut Yedekleme ve Felaket Konumlandırma hizmetleri başta olmak üzere bir çok bulut bilgi işlem birimini güvenli bulut sağlayıcılarından, uygun maliyetlerle kiralama ve Pera bilgi Sistemleri uzman kadrosunun ince işçilikleri sonrasında güvenli ve verimli bir şekilde kullanmaya başlayabileceğiniz bir Bulut iş Modelidir.

Pera Bilgi Sistemleri, PiCloud markası altında yerel ve küresel ölçekte bir çok bulut sağlayıcısı ile çalışmakta, Microsoft Azure, Office 365, Equinix Global Platform üzerinde bulut iş modelleri geliştirmekte, teknik ve satış yetkinliğini tamamlamış, her zaman için müşterisinin çıkarını korumakta ve Pera Bilgi Sistemleri Bağımsız Proje Yönetim ilkesini uygulamaktadır.

Müşteri özelinde yapılan projelerde ve iş ihtiyaçlarında uygun bulut sağlayıcısını sağlamak, bulut kaynakları özelinde uygun fiyatları yakalamak ve kullandığın kadar öde modelini sunmanın yanı sıra Proaktif hizmetler çatısı altında pek çok avantajı da sunmaktadır.

Bulut hizmeti sağlayıcısı (CSP) hizmet modelinde, ölçeklenebilir, esnek, güvenli ve kararlı bulut yapıları oluşturmaktayız. Tercihe ve iş ihtiyaçlarına göre yapılandırılan bulut sanal makineleri ve hizmetlerinde ki ana amacımız iş ihtiyaçları ve müşteri beklentilerine göre özelleştirilebilen ve değişen taleplere kolayca uyum sağlayabilen Bulut Platformu sunmaktır.

CSP Hizmet Seviyesi

CSP hizmet modelinde müşterilerimize sunmuş olduğumuz bulut hizmet seviyesi kullanılan bulut kaynağı ve bulut sağlayıcısının hizmet seviyesi geçerli olmaktadır ve Seviye3 Hizmet Seviyesi geçerlidir.

PiCloud ekosisteminde yer alan bulut sağlayıcıları %99,9 sürdürülebilirliğe sahip, güvenli, ihtiyaç durumunda ölçeklenebilen, bulut sağlayıcılarıdır.

CSP Hizmet modelinde hizmet seviyemiz, Bulut Kaynağı üzerinde bir olay oluştuğu zaman müdehale süresi azami <8 Saat olmaktadır. Hizmet kesintisi ve etkisine bağlı olarak müşteri teknik temsilciniz ile iletişim kurabilir ve hızlı SLA hakkınızdan yararlanabilir, hizmet seviyenizi yukarıya çekebilirsiniz.

SLA süreleri maksimum süreler olup en erken müdahale süreleri değildir. Uygun teknik danışmanın olması durumunda ilk müdahale 15dk içerisinde de gerçekleştirilmektedir.

CSP Bulut iş modelinde Bulut Yedekleme hizmeti özel bir talebiniz yoksa eğer dahil durumdadır. CSP iş modelinde bulut yedekleme hizmetinin kullanılması Seviye3 olarak belirlenmiştir.

CSP Bulut Hizmet Modeli

Müşterilerimiz için ihtiyaç duyulan Bulut bilgi işlem kaynaklarını en uygun maliyetle sağlama hedefimiz bulunmaktadır. Bu hizmette ki odak noktamız kiralanan kaynakların uygun maliyetli, güvenli ve kararlı olmasıdır.

Fakat İş ihtiyaçları değişkendir ve 7×24 izleme ve proaktif hizmetler başta olmak üzere bir çok hizmete ihtiyaç duymaktadır. Yönetilen Hizmetler (MSP) iş modelimiz de Yerel veri merkezi, Bulut Bilgi İşlem kaynakaları ve Karma bulut ortamları için uçtan uca yönetim, izleme, destek ve optimizasyon işlemleri gerçekleştirilmektedir.

MSP Hizmet Modeli, CSP modeline ek olarak bulut bilgi işlem kaynaklarının; yönetimi, izleme, tehtitlere karşı koyma ve yedekleme gibi en temel iş süreçlerinin Pera Bilgi Sistemleri uzman kadrosuyla birlikte yapma, yönetme yada devretme seçeneği sunar. Seçecek olduğunuz hizmet modeline göre sizler sadece işinize odaklanırsınız.

MSP Hizmet Modeli Pera bilgi Sistemleri Proaktif hizmetleriyle birleştirilmekte, sadece bulut bilgi işlem ile sınırlı kalmamakta ve yerel veri merkezi ve karma bulut ortamları için de sağlanmakta.

MSP Hizmet Seviyesi

MSP hizmet modelinde müşterilerimize sunmuş olduğumuz bulut hizmet seviyesi kullanılan bulut kaynağı ve bulut sağlayıcısının hizmet seviyesi geçerli olmaktadır ve Seviye2 Hizmet Seviyesi geçerlidir.

SLA-MSP Basic

Sürdürülebilirlik %99,95 seviyesine ulaştırıldıktan sonra hizmet karşılanmış olmaktadır. SLA-MSP hizmet modelindeki temel hedef Bulut sağlayıcısı tarafından sağlanan %99,9 ‘luk sürdürülebilirliğin BCDR dokunuşları sonrasında %99,95 değerine ulaşmasıdır.

SLA-MSP Advanced

SLA-MSP Basic hizmet modeline ek olarak Bulut hizmetlerinin izlenmesi, olayların kayıt altına alınması, siber istihbaratın sağlanması, işletim sistemi güncelleştirme işlemleri, felaket kurtarma hizmetleri sözleşme kapsamında ve sözleşmede belirtilen çalışma saatlerinde karşılanmaktadır.

Bu hizmet aynı zaman da Pera Bilgi Sistemleri Proaktif Hizmetlerin bir bütünüdür. Hizmet ve uygulamalar sürekli izlenmekte ve olaylar oluşmadan önce çözümler üretilmektedir.

PaaS Bulut Hizmet Modeli

Bilgi Teknolojileri alanında ihtiyaç duymuş olduğunuz Bulut bilgi işlem tabanlı güvenlik ürünleri, yedekleme ürünleri, Felaket Konumlandırma hizmetleri ve güvenli posta hizmetleri başta olmak üzere ilk yatırım maliyeti olmadan hemen kullanmaya başlayabileceğiniz bir Platform as a Service Bulut Modelidir.

PaaS Bulut hizmetiyle ilk satın alma maliyetine sahip olmadan uygulama ve servislerinizi hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabileceksiniz. Bu hizmet modelinde işletim sistemi lisansları, uygulama ve ara yazılım lisansları ve donanımlarına sahip olmadan kullandıkça ödeme yapar ve toplam satın alma maliyetlerinde tasarruf sağlarsınız.

Ayrıca, PaaS Bulut Hizmetleri yönetilen hizmet modelinde çalışmakta ve böylelikle kiralamış olduğunuz hizmetlerin aylık bakım maliyetleri, ihtiyaç duymuş olduğu güncelleme ve yenileme maliyetleri gibi hizmetlere bütçe ayırmadan kullanmakta ve toplam sahip olma maliyetlerinde tasarruf sağlamaktasınız.

PaaS Platformu Pera Bilgi Sistemler proaktif hizmetler kapsamında değerlendirilmekte ve PiCloud ekosisteminde yer alan iş ortakları tarafından oluşturulmuş bir bulut hizmetidir.

PaaS platformunda bulunan bulut hizmetler sürekli olarak izlenmekte, olaylar kayıt altına alınmakta, hizmetlerin ihtiyaç duymuş olduğu kalite ve güvenlik yamaları düzenli aralıklarla ve üretici yama dağıtım politikasına uyumlu olarak gerçekleştirilmektedir.

Bu hizmet modelinde, müşteriler sadece işlerine odaklanmakta ve bilgi teknolojileri iş süreçleri ile ilgili işlemleri Pera Bilgi Sistemleri uzman kadrosu yapmaktadır.

Müşteri özelinde yedeklenen veriler SLA Hizmet kapsamında ücretsiz olarak geri dönüş işlemi yapılmaktadır.

PaaS Proaktif Hizmet Seviyesi

PaaS Proaktif hizmet modelinde müşterilerimize sunmuş olduğumuz bulut hizmet seviyesi kullanılan bulut kaynağı ve bulut sağlayıcısının hizmet seviyesi geçerli olmakta ve Seviye1 Hizmet Seviyesi geçerlidir.

Bu hizmet aynı zaman da Pera Bilgi Sistemleri Proaktif Hizmetlerin bir bütünüdür. Hizmet ve uygulamalar sürekli izlenmekte ve olaylar oluşmadan önce çözümler üretilmektedir.

Kaliteli ve Sürdürülebilir Hizmet…

Pera Bilgi Sistemleri, Bilgi Teknolojileri hizmet alanında kendini kanıtlamış ve Global üreticilerin eko-sisteminde yer almaktadır.

Bilgi Teknolojileri alanında uçtan-uca çözüm, destek ve projelendirme hizmetleri sağlamaktadır.

Proaktif Hizmetler…

Sunucularınız, Servisleriniz ve Uygulamalarınız üzerinde tam görünürlük elde edeceksiniz. Proaktif hizmetler sonrası güvenilen, optimize edilmiş ve kararlı yapılara sahip olacaksınız.

Proaktif Hizmetler ile Windows Server ve Microsoft Servislerinin Risk durumunu analiz etmek, Proje öncesi ve teslim sırasında stres, güvenlik, süreklilik ve performans sonuçlarını analiz edeceksiniz.

Bizi Arayın

+90 216 550 21 71

Bize Yazın

Bize Ulaşın

Zühtüpaşa Mahallesi. Zahit Bey Sk. No:14 34724 Kadıköy/İstanbul